2015. február 3., kedd

2. Fejezet Part 1:Az elmúlt időszak..

Sziasztok! Itt is van a 2. fejezet! Tudom, hogy nagyon rövid lett, de még két rész lesz ezen a héten kárpótlásul. Képzeljétek el, hogy a blog elérte a 120 megtekintést és van már egy rendszeres olvasóm is:D!!  De nem húzom tovább az időt, jó olvasást! Ja, és várom a véleményeteket!!


- Mi az, amit nem akartok elmondani nekem?- válaszoltam kérdéssel a kérdésére.
A szüleim csak kissé meglepetten és nagyon szomorúan néztek rám aztán hirtelen anya vett egy nagy levegőt és belekezdett a mondandójába.
- Kislányom, gyere, ülj le egy kicsit beszélni szeretnénk veled .- leültem a kanapéra és feszülten figyeltem a szüleimre. Apa vett egy nagy levegőt és belekezdett.
- Az a helyzet, hogy még Párizsba utazásod előtt eldöntöttük, hogy mi édesapáddal…
De ekkor nagy csörömpölés hallatszott a kertből. – A fene egye meg mi lehet ez?

Lou!!!- mi a fenét csinálsz? Engedd el azt a macskát! Elég legyen Louis, azonnal fejezd be!!!- szóltam a kutyámnak, na igen most már másfél éves, az én kis társam. De hirtelen eszembe jutott, hogy anyáék és gondoltam rákérdezek mit akartak mondani nekem.Anya, mit szerettetek volna nekem mondani az előbb?- kérdeztem kíváncsian szüleimtől.Nos kicsim, az igazság az, hogy mi édesapáddal úgy döntöttünk, hogy mi hát izé, sajnálom, de nekem is nehéz kimondani, de mi édesapáddal úgy döntöttünk, hogy elválunk egymástól.- mondta anyukám, és szomorúságot láttam megcsillanni a szemében. Még fel sem fogtam, hogy mit mondott, de hirtelen bevillant, hogy az egyik barátnőmnek is elváltak a szülei és egy hónapig teljes depresszióban volt, mert imádta a szüleit és óriásit csalódott bennük. Hirtelen tudatosult, mit mondott anya. Elválnak apával, aztán a másodperc törtrésze alatt ezer kérdés fogalmazódott meg bennem, amit azonnal fel kellett tennem anyáéknak.Na de mikor? Miért? Mióta? Apa, Anya! Válaszokat akarok! Most!- kiabáltam kissé kikelve magamból.
- Na de kicsim! Gyere be a lakásba, és ott beszéljük meg a dolgokat.- Nagy levegő vettem és bementem szüleimmel a házba. Leültünk a kanapéra és egy kis helyezkedés után föltettem egy rahedli kérdést, melyből megtudtam, hogy kb. 5 nap múlva, nem lesznek házasok hivatalosan sem. A hírek, melyeket a szüleimtől kaptam sokkoltak és a könnyeket is, belecsalták a szemembe. Egy hirtelen ötlettől vezérelve felrohantam a szobámba és hangosan bevágtam az ajtót magam mögött és lerogytam az ágyamba. Csak sírtam és sírtam, mígnem kopogtak az ajtómon. Gondoltam anya az, így hát nem szóltam egy szót sem, mivel nem voltam kíváncsi senkire a világon. Úgy döntöttem, hogy nem vagyok éhes, és így nem ettem vacsit
Másnap reggel. Vörös, bedagadt szemekkel, kócos hajjal és a tegnapi ruhámban ébredtem. Mikor ránéztem az órára nagyon megijedtem, mivel ma volt az első napom a suliban és már 20 perce tanítás volt. Lerohantam a konyhába, de csak egy cetlit és kihűlt szendvicseket találtam az asztalon. A cetlin ez állt:” Kicsim, gondoltam, hogy ma nem akarsz semmit csinálni, ezért erre a hétre kivettünk apáddal a suliból. Légy jó, este jövünk! Puszi: Anya”- Na tessék, még ez is! Most a szüleim azt hiszik, ha pátyolgatnak, akkor hamarabb túl leszek a dolgon. De azért annak örülök, hogy nem kell suliba menni-gondolkodtam hangosan.”

Na ennek fényében leírom azt, hogy ki is vagyok én. Tehát:

Név: Sara Maria Kate Grow
Anyja: Kate Middleton
Apja: Robert Grow
Született: 2000. január 26. (most 14 éves)
Egyéb:
Kedvenc ital: coca-cola, forró csoki
Kedvenc szín: tengerkék, barackvirág
Kedvenc állat: kutya, farkas
Érdeklődési kör: gitározás, írás, olvasás, sorozatnézés, éneklés
Hangszer: gitár, zongora
Beszélt nyelv: angol, francia, magyar
’’Mi lesz, he nagy lesz’’: újságíró, gitáros egy bandában, énekes
Álommunka: főszerkesztői állás egy divat magazinnál, gitározni és énekelni a bandámban
Kedvenc híresség: nagyon sok van
Tehát nagy vonalakban ez lennék én, mármint az igazi énem, nem a „kitalált” Sara.

……………………………………………………………………………………………..
És most jöjjön az elmúlt időszak, egészen a mai napig.

A válás óta eltelt 4 év. Anya eladta a cukrászdáját és elköltöztünk. 3 és fél évet Magyarországon töltöttünk (ahova Apa is követett minket így többet tudtam látni), és ott jártam suliba, szóval nagyjából hibátlanul beszélek magyarul. De anya fél éve úgy döntött, hogy visszamegy Cambridge-be és természetesen Apa ide is velünk jött. Abban a félévben magántanárhoz jártam, és csak dolgozatokat írtam meg a suliban. Idén kellett beadni a felvételiket, és úgy döntöttem, az ottani gimi humán szakára jelentkezem. Elég sokat készültem, és halálra izgultam magam, de a felvételim egészen jól sikerült és szerencsésen fel is vettek. Bár kicsit szomorkodtam azon, hogy csak a középmezőnybe jutottam, be az megvigasztalt, hogy felvettek, és hogy egyetlen volt osztálytársamat sem vették fel,így tiszta lappal indulok. Persze ez így bunkón hangzik, de már a Magyarországon sem tartottam velük a kapcsolatot, így nagyon keveset találkoztunk. Szóval ekkor az egyetlen barátom, az én hűséges kiskutyám volt, Lou (aki nem mellesleg angol cocker spániel). Vele osztottam meg miden örömömet és bánatomat is. De most a nyár utolsó napjait nem ilyen merengéssel akarom eltölteni. Holnapután suli. Már szétizgultam magam az első benyomás miatt. A gondolatmenetemet a mobilom csörgése szakította félbe. A kijelzőre nézve megállapítottam, hogy Anya hív. Gyorsan felvetem és nagy ijedtségemre, egy férfihang szólt bele:
- Halló? Ki az?- szólt bele, a számomra teljesen ismeretlen hang.
- Jó napot kívánok! Mit keres önnél Anyukám telefonja??- kérdeztem, talán kissé hisztérikusan.
- Kérem, nyugodjon meg! Én Peter Holdn vagyok, 14 éves tanuló. Megkérdezhetem, hogy ön kicsoda?- valami kedvesség volt abban a hangban, ami már előre szimpatikussá tette Petert.
- Elnézést ott van még??- hallottam újra a hangját. Hirtelen feleszméltem és gyorsan válaszoltam.


Ennyi lett volna a 2. rész. Talán kicsit rövid de a következő sem lesz olyan hosszú, de majd megpróbálok sietni velük. Becsszó. Ha olvastátok és tetszett, Akkor jelezzétek, hogy itt voltatok. Várom a véleményeteket! Köszi:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése